Saturday 17 December 2011

171211 ~ 124.1kg (-1.1kg)

....sekali lagi..alhamdulillah..syukur sgt2 sbb berat aku turun...pg ni agak memberangsangkan sbb turun dkt 1.1kg...fuhhh mujur mlm td xtergoda dgn bisikan 'lapar' oleh lina...budak tu blh pula dh pukul 12mlm duk merungut lapar, pdhal dia br aje mkn nasi pukul 8.30mlm. isk isk isk...

meh tgk apa aku mkn smlm...yg pasti bkn atkin sbb ada sikit kantoi...

6.45am ~ secawan PH

8.00 am ~ 2 bj telor rebus + 1/2 ikan bawal kari smlm + 2 ekor ikan selar kuning goreng size kecik

2.30pm ~ susu omega + milo + nescafe (kena minum sbb aku mcm xblh kalo xde menda2 nih..haishh)

7.30 pm ~ 2 bj telor rebus

8.30 pm ~ 2 sudu nasi + 1 bj petai rebus + secubit ikan pekasam + sambal belacan (ni sume lina pny godaan, dia grg ikan pekasam sampai 1 umah berbau)

apa pun, mujur berat x statik. masalahnya, ari ni aku nk kuo dgn bff aku..mcm xpasti blh kawal ke tdk makan ni..huhuuhuu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...