Tuesday 12 June 2012

voucher KFC punya kisah.....

.....Assalamualaikum...aku dah kembali....chewaaaaahhhhh...dah mcm pemes benor kamukan? perasan tahap diva naik pentas pakai gaun tingkat2 menghelip2lah konon....kehkehkeh!!!

seharian aku dilanda kebosanan. opis sunyi sepi...macam baru lepas kena serang dek garuda...dari 30 lebih org, yg ada dlm opis hari ni tak sampai 10 org kot...yg lenlain pergi site, meeting, cuti dsb...

kena pulak line internet mcm harem...lagilah memasing berbalam2 aje rupa...xde cahaya langsung muka tiap sorang...

tapikan...dlm sunyi2 tu adalah satu adegan kelakor terjadi..meh aku nak gelak dulu...kehkehkeh

ada sorang makwe ni bagi voucher kepci dgn pizza. wahhhh menariknya...kalo tak silap yg kepci ni 4 ketul ayam, large cheezy wedges, whiped potato & 2 air & apatah lagi aku tak berapa igt..harga RM 18 brp sen pun tak igt..pizza pun sama, kire berbaloi2 lah voucher nih...


duk pakat2 bagi kat kawan2 yg ada beberapa kerta kat opis ni...masing2 pun dah berangan2 sampai bulan bintang nak lunch kepci ke pizza....sekalikk...salah sorang dari kami ni duk telek2 belakang voucher..."ehhh...voucher ni valid kat sarawak aje lah...." wakakakakaaka memasing gelak goleng2...


mujurlah kawan sorang ni perasan..bayangkan kalo ada yg beratur kat kaunter tunjuk voucher tu...sumpah kena gelak, paling tidak kena sindir, ataupun kena senyum senget sebelah dari budak kat kaunter tu....kan ke haru....


moral of the story...kalau dapat apa2 voucher sila cek tarikh lupus dia & valid kat mana....kang niaya aje jadi bahan....kes ni mmg bukan salah kawan aku, dia pun org yg bg voucher tu, aku rasa tukang bagi pun xperasan akan menda tertakluk kat belakang voucher tu...haishhh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...