Tuesday 7 January 2014

Menggembirakan orang itu sangat menggembirakan.....

Assalamua'laikum...

Cukup seminggu ditahun 2014. Anda gembira? Alhamdulillah jika gembira, jika tidak, jomlah kita mempositifkan diri. Fikir yang positif, fikir yang baik2, berdoa dan berusahalah agar semunya akan jadi semakin baik. InsyaAllah.

Ingat tak hari tu aku ada tulis pasal hantaran? Untuk siapakah? Hantaran tu untuk hari nikah biras aku 05/01/14 . Meh layan gambar ajelah ye. Hasil keras tangan kami (aku & emak).


Hantaran Coklat Ferero Rocher

Hantaran Gingerbread Cookies

3 dulang hantaran (buah2an, coklat & cookies)



Walaupun hasilnya simple aje, walaupun tak pandai.,tapi bila melihat hasilnya hati aku sangatlah gembira. Pertama kali aku buat kerja2 mcm ni. Betullah kata orang, dengan menggembirakan hati orang pun kita boleh menggembirakan hati sendiri.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...