Wednesday 4 April 2012

menamatkan percutian yg panjang...

....assalamua'laikum...serius lama gile aku x update blog...malas sungguh aku nk update apa2..mood melayang2 sampai kutub utara...eheks!

okeh...alkisahnya aku dh dpt keje, even dah mula keje pun 02.04.12 isnin ari tu...ari ni genap 3 hari aku menamatkan percutian panjang aku...hari pertama nak bangkit tidoq mmg xde masalah sbb aku mmg xble tido sepanjang malam...sebab? seram..nebes..dan bertukar tpt tido..

sbb keje kat cyber, aku kena duk ngan adik aku kat puchong...tinggal ler emak xde geng nak gado2..huhuhu...rinduuuuuuu mak...

xmo lah tulis panjang2 sbb aku dh curik masa keje ni (kunun)...apapun thanx kat adik aku lia..dia dptkan aku keje, dia tumpangkan aku umah & keter dia skali..juga bg aku makan..hahaha..baik pny adik..semoga murah rezeki korang 1 family..amiiiinnnn....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...