Friday 17 February 2012

170212 ~ 123.2kg (-800gm)

.......assalamua'laikum....salam pagi Jumaat yg mulia, penghulu segala hari....kabare u olls... :D
alhamdulillah, pagi ni aku sihat, mak ayah sihat, adik2 aku sihat...mudah2an akan terus sihat & dijauhi dr penyakit yg merbahaya. amin.

oraits..semalamkan aku ada buat cookies...pastu aku mkn byk juga tau..ada la dlm 10-15pcs kot, tak pula kire, tp aku tau byk...huhuhu

aku dah agak berat aku pg ni sure naik atau tak gerak2 dr nombor semalam....dan sekali lagi alhamdulillah...subuh td aku timbang tarrraaaaaa.... turun lg 800gm, jadi 123.3kg yeaahhhaaa..

masalahnye kan...pagi2 buta lg aku dh pasang niat nak makan nasi hari ni...sebabbbb??? aku msk sambal sutun...aku kan penggemar cfood, udang & sutun adalah peberet aku..camne ni? makanlah cik zie..berpada2 amek nasi tu... :D

2 comments:

  1. alaaa yong.... sambal sotong ke? aku x bwk kete lak hari ni, kot x ley p umah mkn lunch hu3

    ReplyDelete
  2. alaaaa xbest percaya ler...weiii sok dtg umah aku msk kan ikan ketuka bakar utk hang na...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...