Friday 3 February 2012

tepung gomak pulak...


....waahhhh rajin aku dgn mak ptg ni...kelapa muda yg anis petik pagi td dah siap dijadikan inti..
pastu pukul 6ptg aku & emak turun dapur nak gentel kuihnya pula..tepat kul 7ptg taraaaa siap kuihnya...

lama gila xmkn kuih ni...kali ni spesel sikit sbb intinya kelapa muda..wahhhh mabeles uolls..tp mkn 3 ketul aje dah penuh perut...nampaknya inilah mkn mlm aku...

diet..udah ditanya..pagi td wat nasi goreng sambal belacan super pedas lawan dgn ikan tamban masin + kopi O...walalala mmg tambah 2x..punoh diet...

pukul 3.30 ptg pulak aku belasah mkn nasi sepinggan + gulai ikan duri + petai rebus + sambal tempoyak..perghhhh sungguh nyaman..tapi sedap2 pun aku tak tambah nasi..serius, aku try very hard utk tak tambah nasi..cukuplah sepinggan...

p/s ~ tu sbb aku xsuka masak..dah masak kena makan... :(











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...