Monday 13 February 2012

130212 ~ 126.9kg

.... assalamualaikum...konniciwa...hehehe....

ari ni mau stori mori ttg apa? duk update pasal masak & makan aje...takut pula lari niat berdiet..
maka cik zie..marilah memberanikan diri menimbang berat badan...

hari ni..aku naik atas penimbang dgn pendapat berat aku surely dah cecah 129kg paling kurang, memandangkan aku duk mentekedarah mcm esok dah nak mati....

nak tahu brp tak?? elehhh kat title dah letak berat, x surprise dah kan..hahahahaa...berat aku 126.9kg, berat terakhir aku timbang 31/01/12 adalah 127.1kg..tak byk turunnya, tp alhamdulillah turun juga..kena pula hari ni aku timbang pukul 12.30 pm..dah minum air dekat 2L, dah brakfast & lunch pun..br nak timbang, agaknya kalo pg td kurang lagi kot...(sedapkan ati) hahahahaa

apa aku mkn ari ni...

- 8 am ~ amek PH secawan & air kosong

- 8.30 am ~ amek secawan air campuran (air kosong + 2st cuka kurma + 2st madu kelulut + 1st pepper cayyene) - aku terbaca cuka & pepper cayyene sesuai utk meningkatkan metabolisma

- 9 am ~ 2sb susu omega + 1sb milo + 1/2sb nescafe + 2sb oat

- 12.30pm ~ cheese omelete.. (3bj telo + 2 slice cheese) & air limau nipis + madu + pepper cayyene

lunch aku


ptg & malam tatau lagi..harap2 aku xamek nasi ler..

* ini bkn diet atkin ye, sbb dh kantoi byk, aku setakat kurangkan kadar mkn nasi setakat mampu je... :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...