Thursday 11 April 2013

melabur di Etude House lagi uolls....

Assalamua'laikum...

adalah dengan ini ingin memaklumkan kepada sesiapa yang berada disekitar putrajaya, yang ingin mendapatkan produk dari Etude House, bolehlah kesana minggu ini. ada sale uolls. beli 3 item, dapat 50%...hambekkk...meroyan tak??? kah3

kebetulan (konon!!) pencuci muka aku tinggal sikit bebenor & lip balm memang dah sampai tahap kena cungkel dgn jari kelingking. pastu dapat khabar gumbira bahawasanya kat etude house tu ada sale. berdedailah aku & d geng ke alamanda lunch hour tadi. 

dah sampai sana, jumpa pula dengan Ayu promoter EH peramah itu. dah kerat rambut pendek dah makwe tu.  niat nak beli satu terus terbeli 2-3 brg..ciskek betoii. mmg xble tahan napsu serakah..hahaha.



diatas itu adalah hasil yang dibawa balik oleh aku. nampak mcm byk kan. tapi yang dibayar adalah 3 barang sahaja ya. yang lelain adalah free gift. akak sukeeeeeeeeee..ngeeeeee


Baking Powder Pore Cleansing Foam. 
Harga asal: RM 39.90
- 50% : RM 19.90



Sweet Recipe Candy Stick (Lip Balm) - orange flavour 
ada tiga flavor, strawberry, oren & lemon. 
Gedik sangatkan rupa lip balm ni. cem bebudak pun ada aku rasa. keh3
Harga asal: RM 29.90
yang ini beli 3 unit dapat 20%
after less 20%: RM 23.90
lip balm ni best sampai rasa mcm nak jilat..baunya mmg mcm candy. satu lagi yg best warna dia cantik (mengikut warna darah katanya) & long lasting. 


tiga item dibawah adalah sample/free gift yer adik2. berbaloi2 rasanya bila dpt brg2 nih. 


1- Precious Mineral BB Cream Bright Fit - SPF 30/PA++ (sama yg aku tgh pakai sekarang)
2 - Precious Mineral Sun BB Cream - SPF 50+/PA+++


3- Collagen Moistfull Peeling Wash



4- Wonder Pore Clay Clear. 


satu lagi benda yang aku beli adalah botol wonder pore untuk freshner/toner. harga sebiji RM8.00. less 50% dapat ler RM 4.00. total perabih duit adalah RM 48.00. gigil ye shopping tgh2 bulan nih. tapi sebab keperluan katanya...pejam mata ajelah ek bukan selalu pun. hehehe.

nanti pas guna collagen moistfull & wonder pore clay clear tu aku kabo yer apakah iyanya best atau tidak. 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...