Thursday 20 June 2013

Pesta Buku Selangor 2013.....

iyerr...aku tau pesta buku selangor dah lama habis. aku je yang baru terhegeh2 nak cerita peristiwa hari tersebut.
01/06/2013 hari tu, aku, cik bff & k.ain telah berjaya menghabiskan masa dan duit ringgit kat PBS, SACC.

tak banyak yang aku beli kali ni, betul2 beli buku kat JS untuk diri sendiri, novel teduhan kasih kiriman dari adik yang jauh di Terengganu & buku motivasi hadiah utk opismate.

kebetulan birthday aku bulan june, dan sebagai sahabat JS, aku dapat special diskaun sebanyak 35%. wahhhh seronok tahap meloncat2 ye, beli novel bernilai RM 100++, aku bayar RM 60+ aje. siap cik bff pun tumpang sama member card aku tu. untunglah..berbaloi2 penjimatan. hahahaha.

sempatlah juga bergambar dgn 2 orang cik penulis iaitu Jill Naura & Faziela. alahaiii...comel2 aje penulisnya dan muda pula tu.

paling tak sangka, aku dah berjaya baca 4 novel dalam bulan june ini sahaja. 1 novel yg dah lama beli tapi tak berusik dan 3 novel dari pbs. kalo rajin macam ni baca buku sekolah dulu mesti aku dah pandai kan kan kan...hahaaha novel apa yg aku dah baca tu nanti aku cerita ceriti kemudian kalo ada mood ok. daaaaa.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...