Wednesday 11 January 2012

Diet 30 kilogram - D30KG

...assalamua'laikum....dah lama ek tak post pape kat sini...sebab apa ek? sbb akak 'malas'..sbb diet akak pun kelaut...jadik akak lupa jap blog nih..hhehehehe...

nk jd citer 2 hr lepas akak join satu contest dipanggil diet 30kg @ D30KG yg dianjurkan oleh sorang member FB kat group KUMPULAN MANUSIA MAHU KURUS (KMMK) iaitu puan zalia hezlin.

selalu tu aku jd pembaca & pemerhati aje kat group tu, sbb aku pemalu...nk tegur & sembang2 pun malu...ari tu bila contest ni kuar aku beranikan diri tegur pn zalia & ckp nk join..skang nama aku dh ada dlm list...antara peserta yg beratlag gitu... :(

antara syarat2 prtandingan:
- berat peserta mesti 80kg keatas
- kena turunkan berat dlm ms setahun (sebulan dlm 2-3kg)
- cara berdiet suka ati...janji diet

berat aku apa cerita? ms join tu aku timbang...makkkkk naik ko!!! dh jadik 127.3kg...
perghhhhh teruklah ko ni zie oiiiii.....mula balikkkkkkkkkk!!!!!!!!!!

tp kan, pagi ni aje aku dh mkn nasi goreng + telor mata & karipap sardin & kopi O...sume msk sendiri, marbelesss kannn menu akak...huh!!

aku kalo xble gak nk kawal mkn, baik la aku puasa...esok nk puasalah...xsuka dgn diri sendiri yg tak kuat semangat ni :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...