Thursday 7 February 2013

Bullet to the head.....



last week balik dari PB1M aku & cik bff pegi MBO Subang Parade utk menonton cerita omputih yang pokcik sylvester stallone tu belakon. Tajuknya Bullet  to the head. Yang beria2 mengajak adalah aku. sebab?? aku suka kat 2nd hero dia, Sung Kang. boleh gitu??

kpd sesapa tak kenal sung kang ni, kat bawah tu aku letak byk pic dia. aku mula kenal abg sung kang (abg?? o_O) ni dlm cerita 2F2F tokyo drift tu, pastu terus jato chenta. hahaha. 

eh ni nak cerita pasal sung kang ke pasal bullet to the head. lenkali lah aku buat edisi khas sung kang ek, kalo aku rajin. ngeeee.


berbalik pada bullet to the head, jalan cerita dia..iskk susah nak cerita sbb aku bukan jenis pandai nak cerita balik. kalo sesiapa nak tau boleh singgah http://screenrant.com/bullet-to-the-head-movie-reviews/ untuk baca review cerita dia ek. 


kat dalam cerita ni sung kang jadi polis. macam suci la kononkan bila polis nak bekerjasama dengan penjenayah. ada la jugak adegan kena buli dgn pokcik sly tu. ehhh takde idealah nak tulis apa. layan gambo je lah ek. 

ganas pokcik ni..
 





bagi aku cerita ni oklah. yang penting nak layan layan muka abg sung kang tukan. wakakakaa. aku bagi 3/5 bintang kat cerita ni, boleh?? 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...