Tuesday 5 February 2013

Celak Arab D'Herbs.....

Korang suka pakai celak tak? Celak jenis apa korang pakai? Aku biasa pakai yang murah2 aje. Pernah pakai Maybeline, ZA, Avon & entah brand apa lagi tah. Aku pernah guna jenis liquid & pencil aje. Kalau yang liquid tu tangan kena lembut sikit nak menconteng, sbb kalo silap nanti jadi celoreng2 mata. jenis pencil pula senang nak conteng, tapi sayangnya aku kuat berpeluh maka senang comot tang mata tu. 

tak pasal2 ada 3 ketul celak dlm beg..tapi gunanya jarang sgt..

weekend aritu TERbeli pulak (TER konon!!) celak arab brand D'Herbs. tatau cemana boleh beli padahal ZA liquid eyeliner tu ada lambat lagi nak habis kot. memang nafsu serakah semata2. jangan contohi sikap suka membazir seperti ini ya. hehehe.


inilah rupa kotak celak arab tu...

tapikan..pelik sungguhlah kenapa bila aku pakai mata tetap tak nampak macam mata arab. tipu ahhhh...hahahaha. nampak sgt kalo tak lawo tu pakai apa pun tak lawo kan. cehhh...

tapikan..tapikan...kawan aku sorang ni pakai nampak lawo le pulak. dia pakai apa pun cantik aje. tu sbb orang kata, kalo dah cantik, pakai apapun cantik ek... :-D


cantikkan dia.. ,")
celak arab ni senang nak pakai, warna dia pun pekat. cuma kalo dah pakai tu jgnlah suka gosok2 mata ek, nanti bersememeh, sebab dia tak waterproof. Oh lupa, harga kat kotak RM 15.90 satu, tapi aku dapat harga RM 15. nak dapatkan kat mana? pergi aje kedai2 yang jual jamu tu, mesti ada.

2 comments:

  1. Hi awk..ok tak celak ni...sy nak beli yg ni tp stok celak byk lg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai lola. celak ni ok, tapi kalo tgn jenis suka tenyeh mata mcm sy ni kena hati2 sikit sbb cepat senang bersememeh >_<

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...