Wednesday 27 February 2013

REFER cracked heel cream.....

pagi tadi ada sorang pakcik engineer kat opis ni bagi 'cracked heel cream' ni kat aku & 2-3 org opismate.


Oh kepada sesiapa yang tatau apa krim itu untuk apa, ianya adalah untuk menghalus dan melicinkan bahagian tumit kaki yang berkematu dan pecah-pecah. 

kat kotak tu tulis (aku salin sebiji-sebijilah ye):
> tamarind and mixed fruits extracts remove dead skin cells whilst restructuring and     softening the skin
> liquorice extract helps to balance the natural skin tone
> mangosteen and lichen extracts help minimize foot odour
> sesame seed oil rehydrates the skin and prevents dryness
> aloe vera powder contains moisturising properties


pengikir kaki juga disediakan ye..

walaupun tumit saya licin bak sutera (buweeeekkkk!!!) saya akan tenyeh juga menda ini kat tumit saya sebagai tanda penghargaan dan terima kasih. weiiii betullah tumit aku licin..silalah percaya..takkan nak suruh aku nyanyi lagi percayalah - ct nurhaliza tu pulak..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...