Monday 4 February 2013

hasil tangkapan di Pesta Buku 1Malaysia.....

Assalamua'laikum.....

Amacam weekend korang? Seronok? Penat? Ada tak rasa macam lemau aje nak masuk kerja hari ni? Hehehe adalah tu kot yang mc tetibakan? Ehhh..aku kerja okeh, tak mainlah amek mc hari senin, rajin tak aku? buweeeekkk.

ari tu aku kabo nak pegi PB1M kat PWTC kan. hari ni nak buat edisi menunjuk2 hasil tangkapan pada hari tersebut. alahai, bukan banyak mana pun beli, bajet ciput katakan. dapat melepas gian beli novel baru sebiji dua jadilah.

lenguh gak tangan nak angkut ke kereta..

sebijik dua aje katanye..hikhiks..

kiriman opismate..


itu aje gambo yang ada. gambo tempat kejadian tak ambik pun, maleh. PB1M ni takdelah sebesar KLIBF. kalau tak silap bulan April nanti KLIBF kat PWTC. Haaa sempatlah nak kumpul duit pun. lagi besar-besaran & bertambah rambang matalah nak membeli. 

Oh ya, semua buku diatas tu telah berjaya membuatkan duit aku habis +/- RM 180.00 kot. okaylah, diskaun dari 20%-35%. kalo nak tau, byk lagi yang dalam senarai tak terbeli, sebab kan dah kata bajet ciput. geramm aje nak borong semua, mujur berjaya kawal nafsu serakah. kehkehkeh. 

kalau perasan aku beli novel dari jemari seni, JS adiwarna & NB kara aje. kalau semua boleh kat semua booth aku nak borong. hukhuk.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...