Monday 14 November 2011

141111 ~ 126kg

...selama seminggu lebey aku tak update nih...berat aku naik...
sebab aku mmg xjaga makan langsung...dr raya haji, sampailah semalam aku bantai makan apa aje yg ada...lagi2 pulak seminggu pakcik aku & family dia yg kat perlis tu dtg bercuti kat umah...
apalagi, makan, makan, makan aje ler....

semalam pagi dah mula main badminton ngan adik aku anis...budak ni dah mula cuti sekolah..
dia pun gigih nak turunkan berat sbb org duk kata umur dia 20++ hahaha siannye...

berat aku smlm 126.6kg...alhamdulillah pagi ni turun 600gm...tu pun smalam kantoi mkn nasikat umah kenduri..pastu mkn 2 cup cakes yg sedap..kuar tgk citer toyol ngan bff aku mkn lak kek & ice cream..perghhh manalah tak demoks kan..hahahaha...

mlm td adik aku dtg siap bakaq2 daging...adik ipaq aku le yg rajin bebeno tu...makan lagi...huhuhu

hari ni dah mula balik...harap2 tiada kekantoian...bln 12 ni nk p langkawai kazen aku kawen..
nak le nmpk kurus sket...sedara mara aku kat sana sume body cun2..segan lak aku kat depa.. :(

1 comment:

  1. ellehhhh segan wat per x tau.... mcm la kuruih tu lawaaaaa ha3.....

    tp turunkan la utk kesihatan manusia sejagat ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...