Thursday 30 August 2012

12 Syawal.....

.....Assalamua'laikum. sedar tak sedar dah masuk 12 Syawal. dah 2 minggu kita beraya. macamana dengan pengalaman raya korang? seronok? berapa byk berat naik? kehkehkeh...

berat saya tak usah tanyalah...sebab tak timbang sejak awal puasa, kes lupa nak beli bateri. baru beli 2-3 hari lepas tapi takut nak panjat atas penimbang tu...haruslah retak 1000 kot penimbang tu nanti...adeh!!!

raya family saya...biasa-biasa aje. beraya kat kg subang aje. berjalan-jalan raya pun setakat rumah adik ayah (pak su) kat taman perumahan yang sama, rumah mak sedara emak (tok su) dekat kg. dato' harun, PJ. raya yang ke berapa tah baru pergi rumah jiran sebelah. tu pun saya duk sat aje dlm 10 minit. sebab??? itu saya cerita kemudian, very the panas hati okeh...

jom tgk sekeping dua gambo yang ada...gambo lain dlm dslr adik ipar..lom upload lagi...

raya pertama kat umah pak su man (cantik baju raya sy..hehehe)


tatau mana dtg idea menggedik nih..hehehe

bersiap sedia sebelum sesi bergambar satu family
sakit hati pula tgk gambo ni, dah rotate pun cenggini gak yg kuo...maka sila telengkan kepala ye.. :D

aku, kak ain & aren (opismate masa kat s.alam dulu)

aku, jane & ninie (bff kat SMSU-geng dak nakal :P )

kak ain dgn adik dia ja & husband

 nieta & anak2 dia (bff smsu-geng budak baik)

tak byk gambar sebab sibuk layan makan, minum, borak & anyam ketupat. tak sempat beraya dgn cik bff yattie aje..bz sokmo dia tu..

eh eh baru pasan saya ada berlambak baju warna merah. kang org igt saya pakai baju yang sama macam dah takde baju lain. padahal tetiba kaler merah jadi peberet akak...kihkihkih..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...