Thursday 16 August 2012

Salam Aidilfitri 1433H.....




Assalamua'laikum, hari ni hari terakhir saya bekerja, dan esok akan mula cuti sempena Aidilfitri yang bakal menjelma. 

Dikesempatan ini, saya mengucapkan Salam Aidilfitri, kepada pembaca blog picisan ini, maaf dipinta diatas salah silap ayat dan bahasa saya, kekasaran saya dan apa jua sahaja yang menyentuh perasaan atau peribadi sesiapa.

kepada yang akan memandu balik kekampung mahupun menziarahi sanak saudara, berhati-hati dijalan raya. 

kepada yang berdiet, jaga-jaga jgn terlebih makan pula (pesanan utk diri sendiri juga) heheheeh.

InsyaAllah saya akan bersiaran selalu. maklumlah org tak balik kampung. sigh .


p/s ~ kad raya kat atas tu saya buat sendiri tau. pantun tu pun saya gubah sendiri. yang bukan saya buat kartun makwe comel tu, opismate saya yang lukiskan. konon2 sayalah tu, bertudung pink. abaikan tulisan saya yang comot atas kertas kuning tu ya..heheheehe.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...