Monday 12 December 2011

ombak rindu...

...sedar x sedar lagu2 yg byk yg ku mskkan kat mixpod aku tu byk yg sedey2 rupanya...lagu xbyk pun, xsampai 10, tp kebanyakkannya kejiwangan karatan sungguh...heheheh...tambah lagi 1 yg tgh malatop skang ost ombak rindu yg hafiz & adira nyanyi tu...walaweiiii nanges dgr lirik dia..

wpun aku xberpeluang lagi utk tgk movie OR ni...even xsempat baca lg novelnya yg dipinjamkan oleh bff aku...tp ost ni betul2 layanlah...tahap kepiluan yg sungguh syahdu...waaaahhhhh gile sungguh ayat putar belit aku nih...

ari ni aje dh brp kali aku layan ost ni (cer layan dgr ngaji ke zikir ke...xde nk ulang2 byk kali pun)..aku agak adik2 & mak aku mesti dh nyampah sirap dgr lagu ni duk main kat lappy ni dr pagi..satgi aku nk buh lagu ni jd ringtone sms kat hp aku...baru muntah ijo derang sume..hahahahaha

aku tingin no nk p nonton movie ni..tp xde kesempatan sbb ada kazen dtg umah, pastu bff aku lah bz layan family dia yg dtg becuti...sudahnya tgu kuo on9 la kot..huhuhuu...

motif aku nk tgk citer ni? novel dia aje dh ulang cetak lebih 20 cetakan...tp aku dgr ramai kata jln citer movie & novel lari habis...takpe lah mmg slalu mcm tu, LBS dulu pun wat aku frust aje...motif lain aku tingin bebeno nk tgk OR ni sbb aku nak layan nangis..ramai kata sedey...aku nk nagis puas2 dlm panggung..bolehhhh??? hehhee last aku nangis beria-ia ms tgk wayang ialah cerita korea taegukgi..kuo panggung mata & idung merah menyala..wallaaahhhh mmg sgt sedey citer itu..harap2 OR blh wat aku nanges sedu2...nak lps sumer kesedihan (kunun!!)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...