Monday 5 December 2011

island bbq steamboat

....lamanye x update ape2 kat sini...bz bebeno aku sejak dua menjak ni...lepas pakcik ali dtg bercuti kat umah (raya haji aritu), kakak sepupu aku (pun dr perlis) pulak dtg bercuti dgn anak dia. seronok kami bila ada org sudi dtg kerumah kami yg kecik, comey & serba sederhana ni...

bg kitorang tetamu yg dtg tu pembawa rezeki...jugak, menunjukkan kita ni diingati & disayangi...kan kan kan...

alkisahnya kak na (sepupu aku, anak menakan ayah aku) dtg sini dekat seminggu...adik aku yg baik ati & lagi comey itu dgn murah atinya nak belanja kami sefamily dinner 03.12.11 ari tu...lps buat rundingan & kerahan pendapat kat mana nak makan akhirnya kitorang wat keputusan nk try mkn kat island bbq steamboat, kg subang. tpt ni 5minit aje dr umah aku..tp aku xpenah tau pun kewujudannya...yg bgtau pun sepupu aku fendy yg hensem & tinggi lampai mcm pohon nyior itu..hahahaha

mlm tu dgn kehadiran tetamu VVIP 14 dewasa & 3 kanak2, kami layan mkn steamboat dlm suasana santai & meriah..dah mcm kenduri kendara pulak. kalo tny kat aku, tpt ni kire okay sbb owner dia melayu, tpt bersih & lapang, so bebudak blh la lari2, ada surau, toilet (dah mestilah kan)..pilihan makanan pun byk..rasa dia pun okay, harga 1 kepala RM19.90 dewasa & kanak2 RM 9.90 (kalo xsilap)...kire kami akan pergi lagilah lenkali..insyaAllah...

kat bwh ni sikit2 pic utk acara makan2 sampai lebam kami...blk umah anak2 menakan & kazen aku pakat2 tergolek mcm dugong terdampar sbb kekenyangan...heheheheeh...

utk adik aku lia...maseh daun keladi, pasni belanja lg...moga bertambah murah rezeki ko...amin..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...