Wednesday 14 December 2011

kuatkan semangat!!!

...huh! dh kul 2pagi tapi aku xdpt lelapkan mata langsung. penat dh berguling2 atas katil...huhuhu..

hokay...dah lamakan aku tak update psl diet aku...bila tgk balik apa yg aku update byk psl makan2 aje...nmpk sgt diet aku dah kelaut...mcm rugi aje turunkan berat badan 3-4kg pastu naik blk ke asal...

aku dh lama tak timbang berat...scary you...mmg tak sanggup nak timbang...rasa bersalah kat diri sendiri aje...

esok pagi bgn tido aku nk timbang & akan mulakan semula diet aku...(kita tgk berjaya ke tak ye). nmpknya target aku nak 120kg b4 2012 tak mungkin tercapai..tp aku xnak lah patah semangat..dah silap sendirikan...seperti yg dijanjikan..aku akan ttp berusaha (wpun byk kali kantoi)...

gambatei zie...!!!!!!!!! mulakan esok dgn senyuman & semangat yg baru...pandang nasi mcm musuh ketat anda...hahahaha....

tapikan...td lia bawa petai..mak kata nk wat sambal tumis, ayah blk dr perlis bw ikan pekasam & rebung...hmmmmm syedapppp nyer.....

hahahaha...itu dugaan...ignore aje ler...kesedapan yg sementara....kekalnya lelemak tepu dlm badan...so zie...wake up...make a move...tgk masa depan dimana badan kau yg bolat itu bertukar jadi nipis...usaha zie..chaiyok!! chaiyokkk!!!...

huh! penat nk naikkan semangat sendiri nih....jenuhlah nak kuatkan diri supaya jgn kantoi...
harap2 esok aku berjaya...gud luck zie..... :D

2 comments:

  1. yer yong....

    aku pon da letey asyik kantoi jer... tp nak mulakan lagiiiiii hu3

    ReplyDelete
  2. mulakan aje setiap hari...tp berat ko dh byk turunlah....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...