Tuesday 8 January 2013

Sebab kantoi diet.....

kenapa eh? duk kata nak diet, tapi dalam 7 hari mesti ada 3-4 hari kantoi. 

sebab??? tengah duduk ngadap monitor, seseorang cuit bahu i..ehhh apa ni cuit-cuit, kaco i nak layan baca blog...kehkehkeh...

"kak G, kang kita main masak2 ek."

"masak??"

"haah, aku bawak ni.." dia hulur plastik mesra..apakah???

cer teka apa dalam plastik ni..


sedikit hint..


taraaaaa...menariks sangat kannn...


sekali bukak ada MAMEE Chef perisa tom yam thai kau. hamekkk...kecur air liur terus. dah terbayang dah rasa kuah yang masam-masam pedas & mee yang kenyal2. perghhhhh...tak mampu nak tolak.

habislah..habislah...aku kena maki. org cakap gemuk nak emosi, pastu pantang kena goda terus cair. hahahaaha. alahhhh esoklah diet. boleh?? sekali lagi kena caci. dah 10 tahun cakap esok nak diet, tak juga kurus. 

ya para pembaca sekalian, bebudak kat opis aku ni ada satu perangai dimana, kalau bebudak ni tapau / bawak makanan, sure depa datang letak kat meja aku.

beli/bawak kek, goreng pisang, kuih-muih, keropok, cekelat, kacang, jajan entah hapa-hapa lagi tah, suma pakat2 nak letak tpt aku. nak lepak makan pun kat tpt aku yg sekangkang kucin aje tu pun.

yg gemok aku jugak. depa tu makan macam-macam tak gemuk pun. tak adil tau. menciiikkk...tapi aku percaya orang bagi makanan tu sbb sayang. murah rezeki i kan. hehehehe. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...