Monday 24 October 2011

241011 ~ 124.9kg (+900gm)

....huh??!! apa sudeh jadi??? naik 900gm??
sebab?? cik yg berdiet tu langgar pantang (pantang jumpa dia ngap sumer)

okeylah..mengakulah...xyah nak wat pening2 cari tang mana silapnya menu aku smlm...
dah sah2 aku p makan mekdii..set quarter pounder iaitu burger yg kengkonon sgt sedap daging & cheesenya..(mmg cis hang..hehehe), kentang goreng yg bersalut garam & kopi..bukan secawan tp 2cawan..hebatkan aku menggadai pantang diet aku tuh..

alkisahnya besfren aku kata dia rindu dh lama xtgk muka aku...
dia ajak aku berjimba2 sambil nak bg aku novel2 terbaru yg aku lum bace..
terlajak lak ke mekdii kota damansara..terbeli & termakan pula menda2 tu...
mcm kena jampi aje..tau2 ehhhh dh langgar pantang..kihkihkih...

yerlah..yerlah...hari ni mula balik..yg semalam dh berlalu jgn dikenang2...
hari ini akan aku lalui dgn harapan kesilapan xkan berulang lagi..cheewaahh...


aku ada satu qoutes nak share kat sini...dpt dr sorang kawan alam maya...~_*

"time is like a river, you cannot touch a same water twice, because the flow that has passed will never pass again..."

selamat pagi, salam ceria, semoga hari ini apa yg kita lakukan lebih baik dari semalam & mendapat keredhaan ALLAH...insyaAllah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...