Thursday 20 October 2011

alahhh...alasan...

.......pernah tak dgr org yg berjaya tu diawal2 usaha dia byk mhadapi dugaan, rintangan & kegagalan?

mcm tu jugalah aku...smlm terkantoi lagi...x sentuh nasi...tp kunyah & telan kuih cucuq badak sedap yg mak buat..maka kekal lah aku membadak sbb x ble tahan nafsu...hukhuk...sedeyyy

kenalak smlm ujan seharian...aku x salahkan ujan..aku suka ujan...tp aku xsuka perut aku yg buat irama hip hop bila ujan turun...ptg lak lina bawak balik bahulu & tlebih rajin bancuh kopi O panas yg kawww...perghhhh sekali lagi kekantoian melanda diri...

resultnya pagi nih berat aku naik jadi 128kg!!!!
yeaaahhh tahniah kepada nafsu sbb berjaya goda aku....

tp xpe aku x putus asa..ari ni aku mulakan lagi...insyaAllah aku xkantoi lagi...

2 comments:

  1. you can do it.... so do i....

    chaiyok....

    tp berat aku bertambah ;( mkn segala menda.... huwaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. harap2 ler x kantoi lagik ari ni...huuuu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...