Tuesday 17 July 2012

the amazing spider-man.....



..... sabtu lepas...cik yatie ajak keluar jalan-jalan & nonton wayang. katanya dah lama sangat-sangat kami tak keluar menonton. bila aku tny cerita apa nak tgk (sebab daku dah lama tak ambil kisah hal ehwal tajuk movie) katanya tgklah apa yg ada nanti. sabo ajelah cik bff aku tu kan.

makanya petang sabtu tu kami (aku, bff & dak aja) pergi ke subang parade. rezeki kami dapat beli tiket the amazing spiderman, kalau cerita lain harus aku tak mau sebab rasa mcm tak menarik aje. spiderman ni pun bukanlah suka sgt, tapi sebab tak ada cerita lain dah layankan juga.

sekali bestlah pulak! cerita spiderman kali ni memang tak sama macam yang dolu-dolu. hero-heroinnya pun org lain. pastu jalan cerita byk buat kita ketawa sebab budak peter parker yang selenga tu. dia ni tak adalah mudah dibuli. pastu berani sikit dari peter parker dulu tu lebih2 lagi tang masuk part menggatal dgn gwen stacey tu hahaha. kpd yg bawa anak2 kecil tu, tutup2 lah mata anak anda tang cium-ciuman tu yer..byk plak aksi cium2..haishhh...

oh ya, kepada sesiapa yg geli tgk spider (adik iparku!) & cicak, silalah bawa apa2 utk tutup muka ye..hahahaaha. serius geli geleman tgk cicak berlonggok2 dlm cerita tu. termasuk ler cicak jadian si dr. curt connor tu. 



tak pandailah nak cerita banyak, baiklah sesiapa yang tak tengok lagi dan teringin nak pegi menonton tu pergi sendiri. jalan cerita memang lain & best. aku bg 4 dari 5 bintang utk citer ni... ;D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...