Wednesday 4 July 2012

khidmat kaunseling & motivasi.....

.....PERCUMA!!! anda patah hati? ada masalah dgn pasangan? anda nk buat luahan hati??? meh jumpa saya..sessi percubaan adalah percuma, sessi lepas itu cas khidmat akan dikenakan. hanya menerima bayaran TUNAI sahaja, utang2 tak main. boleh blah!!

okay, ini adalah kes lepas geram. tak tahu nak mula dari mana. 

kalau koranglah kan, tgh bercinta, lepas tu gf/bf korang ckp nak putus. lepas tu korang nak buat apa? nangis sampai jadi mcm kassin selamat? marah? atau nak bunuh diri?

aku ada kenal satu mamat ni. awek dia tinggalkan dia...pastu korang tau apa dia buat. mengarok2 kat FB merayu2, mengadu domba segala.

siap buat ayat sedih bagai. contoh ayat dia adalah begini. "syg ku, abg tetap sygkan syg, rindu syg. igt tak sumpah janji syg utk setia. abg bkn hendakkan harta, abg hny mahukan kejujuran..bla bla bla..."

hari2 duk update status gaya mcm frust tertonggeng2 dari tangga pangsapuri 25 tingkat. tak cukup dgn itu, dia tegur kwn2 pompuan dia yg ada dlm list friend. wat ayat-sedih-duka-lara. 

mula2 wat2 tny khabar & tny dah tak igt kat dia ke? pastu bila org tny psl perkembangan dia, mulalah dia buat ayat "mana ada mkn nasi minyak, dah putus." "dia dh tak sudi"

weiii org kalo tgh frust takdelah nak gedik2 tny khabar kwn2 pompuan dlm FB. pegilah tny khabar kwn2 lelaki ko. eiii tolonglah...xleh idop kalo xde pompuan ek...

pastu dgn aku pun nk private msg segala. duk buat luahan perasaan. tak puas ati sbb girl tu kata nk pisah. aku naik meluat, dah la buat ayat jiwang, bunga2 tahi ayam bagai. eeeiiiiiii geli tekak akak noks.

ini antara perbualan aku dgn dia...aku rasa dh mcm pakar motivasi tau tak. 

yg conteng2 tu nama tukang sembang





tapikan...silap akulah jugakan, sebab duk layan PM dgn dia...kalo buat2 tak nampak aje msg dia, xdelah aku jadi pakar kaunseling tak bertauliahkan. 

tak pasal2 juga dia bengang bila aku ckp benda yg dia tak suka. sorrylah nak suruh aku buat ayat, sabarlah, ada hikmah disebalik apa yg terjadi. ko baik akan dpt yg lagi baik sbg pengganti. aku bkn jenis manusia nak pujuk2 segala. 

aku siap cakap, ko wat gitu tak rasa ke pompuan tu gelakkan aje...kot lah aku pompuan tu, sure muntah 24jam dpt ayat rayuan gombal mcm ni hari2....kehkehkeh...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...