Monday 23 July 2012

sudah dijual.....

berhubung pada kisah sedih, sayu, pilu, frust tergolek-golek daku pagi tadi pasal baju online yang tak menepati citasaiz badan...maka dengan ini dimaklumkan bahawasanya long cardi itu telah pun selamat sampai kepada puan badan yang baru. 

al-kisahnya memang aku bawa cardi tu ke opis hari ni sebab nak tunjuk kat sorang kawan ni. sekali masa cardi ditayangkan, ramailah pula orang ditempat kejadian. cik puan yang kurus & tinggi, lagi cantik manis, terbekenan dengan cardi tu. selebihnya dia kesian kot sbb aku tak boleh pakai cardigan idaman.

cardi tu muat2 aje dgn body dia yang selim-melim & tinggi lampai tu. byg kan kalo cardi tu tersauk kat body aku ...harus tak boleh nak beza mana aku mana nangka yang dibalut...haru sungguh!!

aku pun tanpa fikir panjang cakap nak jual dengan harga RM 50. aku tak kira harga pos yang aku dah bayar sebelum ni. halal ajelah. dari sakit hati, jiwa dan raga melihat cardi cantik tu tak boleh pakai, maka aku lepaskan cardi tu kepada org lain dgn sayu pilunya (drama sangat!!!!)

Puan Farah, saya jual ek cardigan tu...jelesss tau awak nampak cantik pakai cardi tu...hukhukhuk...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...