Monday 25 June 2012

Ayam KFC flaming crunch.....

..... korang dah rasa? 

kekdahnya jumaat lepas opismate pelawa aku mkn seketul ayam ni....ada taburan cornflakes, rangup & pedas...kiranya boleh diterima oleh deria rasa & tekak aku....

malam tu lepas lina balik kerja pukul 11.30 mlm, aku ajak depa pegi makan kfc nak try ayam baru ni. kiranya pergi bersahur awallah, sebab aku, mak & anis nak puasa esoknya.

pergi kfc subang bestari stock ayam habis, pergi pulak kota damansara. waaaahhhhh kfc kota damansara sudah berubah wajah, kaunter ayam yg kat belakang cashier tu dah bertutup, nmpk kemas aje. adik cashier tu kata itu cawangan kfc pertama yg buat mcm tu.

mujur apa yg kami cara ada disitu. maka bersahurlah kami ayam kfc perasa baru ~ flaming crunch tu...set dia dtg dgn ice lemon tea... 




oh ya, aku tak dapat apa2 pun komisyen dari kfc ye tlg promote makanan ni. ini adalah pendapat aku tentang apa yg aku mkn, mcm makanan2 lain jugak. sedap ditekak aku blm tentu sedap ditekak org lainkan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...