Monday 18 June 2012

emosilah sangat.....


.....ini adalah entry saja-saja, suka-suka. aku terjumpa pic kat atas ni di facebook. masa aku jumpa pic ini, dan masa aku taip entry ini, hati aku tgh #%&*@.....

dengan rasa rendah diri, aku ingin menyatakan dengan jelas lagi terang bahawa aku adalah manusia yang tak perfect. macam selalu aku sebut, aku banyak kelemahan dan kekurangan (kalo yg lebih pun lemak aje). dan kalau nak susun menegak antara kekurangan dan kelebihan...aku sangat-sangatlah byk kekurangan. 

dan kepada kau yang dah cukup sempurna, bahagia dan berjaya tu...tolonglah sesekali berfikir dan tgk sekeliling sebelum bercakap

p/s ~ aku adalah manusia yg suka bergelak ketawa, tapi sebenarnya hati aku sangatlah senang terusik...tapi jgn risau, aku manusia yang cepat melupa dan memaafkan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...