Monday 4 June 2012

kuredhai pemergianmu.....

.....setelah hampir 3 tahun kita bersama, segala dugaan kita harungi, suka, duka, pahit, manis, tangis dan tawa...kau & aku tak pernah berpisah.

sangkaku kau hanya sakit untuk seketika. pintaku hayatmu dipanjangkan dan kita dapat habiskan sisa-sisa usia bersama...tapi siapalah kita utk menentang takdir. 

alam tetap berputar diatas paksinya, yang kecil akan membesar, yg muda pasti akan tua, yang hidup janjinya adalah mati. 

setelah 3 bulan aku mengharap sakitmu hanya satu jenaka, akhirnya kau tinggalkan aku sendiri. ku tak mampu utk memulihkan mu. 

aku pasrah, aku redhai pemergianmu. maafkan aku kerana terpaksa beralih arah kepada kekasih lama yg masih setia. walaupun dulu dia kutinggalkan kerana dirimu yang lebih baik, rupanya kebaikan mu bukan milik mutlak ku.








.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


pergilah wahai kekasih, bersemadilah engkau Nokia E71 dengan aman. bukan aku tak nak merawat kesakitan mu, tetapi kos pembedahan dan perubatan adalah tidak berbaloi. bak kata doktor yang mendiagnos penyakit mu, "motherboard rosak, dari repair baik beli baru," maka aku mengikut saranan doktor itu dgn hati yang walang....nanges :'(

berpisahlah kita hari ini. aku amat hargai segala kebaikkan mu selama ini. sungguh, engkau sangat best dihati aku. aku sgt kecewa bila engkau mula tak bernyawa. mujur juga abang nokia lama masih setia tak kuhumban ketempat lain. maka bercouplelah balik aku dgn dia. hukhukhukhukhuk....





pic google

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...