Monday 25 June 2012

gempa bumi.....

.....berlaku kat rumah mak aku pagi tadi pada jam 5.00 pagi. kat rumah korang rasa tak???

kisahnya begini, pukul 5.00 handphone aku bebunyi, nak capai tak sampai tangan, aku pun bergegas bangun sebab aku tak suka jam loceng berbunyi lama2. sekalikkkkk....bum!!!! montot mungil ku sudah mencecah lantai...gegar jugaklah badan aku....hukhuk...mujur montot yg cium lantai, kalo kepala?? harus mc aku hari ni...

seingat aku sepanjang aku dah dapat ingatan, aku tak pernah jatuh katil. mak pun cakap aku ni tak pernah jatuh katil & kalau tidur paling hujung pun badan aku akan tergawang2 aje kat tepi katil...macam takde tarikan graviti langsung.

entah macamana umur 34 tahun aku boleh jatuh katil...apakah maksudnya??? silap aku juga, selalu aku tidur kepala arah lain, malam tadi kepala aku duk kat tempat kaki, kaki pula duduk dekat tempat selalu letak kepala. berpusing 360 darjah. sebab tu lah tersalah arah pusing lantas menyembah bumi pagi tadi. sampai sekarang montot rasa kebas2....hukhuk...mujur byk lemakkan....kalo tak patah tulang montot...akekekekekekee....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...