Friday 8 June 2012

WhatsApp punya kisah.....


.....adik2, kakak2 meh duduk kat sini meh...cik zie nak buka cerita....abg2 nak join?? bolehhh, tapi duduk belakang sikit ye, tak boleh campur duduk perempuan dgn lelaki bukan muhrim...haram! ;)

sejak ada gadget baru (jakunnya ko kan!) aku ni menggodek2 lah pakwe baru ku abg samseng sexy samsung galaxy S advance tu dgn sgt terkial2. rasa mcm org OKU pulak aku menggodek menda alah ni.

masa aku duk bercinta dgn encik nokia, sibuklah kawan aku si mak andam meletop engku iza paksa aku apply 'wassup'. menatang apa ler wassup ni sumpah aku tatau. BBM pun aku baru2 ni aje tau pun...jakunkan????

smlm masa godek2 encik samsung yg berdarah kesultanan melayu melaka android itu, aku nampak le application WhatsApp...terus download (free katakan). pastu testing 123 kat list name kawan2 yg ada....

waaaaaahhhh (baca dgn perasaan teruja ye)...sorang2 reply balik..kembang kempis dah hidung tak mancung aku ni...bukan sbb aku dh pakai gadget baru, tp sbb aku dah tau wassup tu apa...menariknya application ni, xtolak credit atau tambah bil handphone korang. yg tak menariknya kena ada line internet baru boleh. 

tp xde lah masalah sangatkan. kat opis ada wifi, kat umah adik aku ada unifi, kat umah aku ada streamyx routers...kat kedai mkn byk wifi gakkan....bkn nk 24jam tgk handphone aje ye tak..kira ok lah tu..

masalah paling besar aku dgn encik samsung ini adalah dia touch screen. jari i kan tembam dan bolat. asal nak taip mesti amek masa sikit. nak tekan A tertekan S, W jadi Q, V jadi B..hazab okay...typo error lagilah byk..nangesss :'(

lepas ni nak godek2 cara update blog guna handphone ni pulak, pastu nak try twetter pulak, habis tak yah wat keje lain, makin gemuk la ko ngadap handphone je ye cik zie..(oh ya, aku juga dpt download iQuran siap ada audio, tajwid & terjemahan...bestttt sgt)....hehehe

mode ~ masih merindui E71 yg hensem, sexy dan penyayang itu....

2 comments:

  1. suka bc blog ni..menarik and ayat2nya pun lucu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eiiii malu akak kena puji (kembang dah ni) hehehe..
      tima kasih sudi baca..bacalah lagi..jemput dtg hari2 ya.. ",)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...