Wednesday 27 June 2012

.....dimanakah LATVIA?

.....al-kisahnya masa aku cek pengunjung utk blog aku ni...adalah terselit nama negara LATVIA. mungkin org lain tahu dan pernah dengar tentang negara latvia ni. tapi bagi aku ini adalah kali pertama. yer lah...subjek geografi aku kelaut.... :'(




maka merujuklah aku kepada google utk mendapat lebih info pasal negara latvia ini. maka aku jumpa ini. 

jom...kita buat pengembaraan alam maya ke negara Latvia. korang anggaplah aku bawa korang bercuti sambil belajar utk entry kali ni ek...pejam2lah mata & bayangkan konon2 korang dah sampai sana...hehehehe...


gambar2 dari website tu nampak cantik aje tempatnya. nampak tenang aje. macam teringin nak pergi (ko semua pun teringin ek....)

meh kita layan gambo2 yg aku amek dari website tu & sumber google yg lain...












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...