Tuesday 26 June 2012

sepetang santai.....

.....bersama kawan-kawan....

masih hari yang sama iaitu ahad 24.06.12 yang lepas. seharian aku merayap. pagi dgn emak & adik, ptg dgn kawan2 pula....gaya mcm dah lama tak jumpa aje.

bukan dirancang pun, ptg tu bff sms ajak teman dia survey baju raya..maka aku pun on aje. memandangkan kalau kat rumah confirm aku akan tidur aje. lepas asar bff & cousin dia dtg ambil aku kat umah. tempat yg dituju adalah plaza alam sentral (PAS), shah alam.

mmg rambang mata tgk baju kurung & kebaya yang cantik2. harga pun okay. bermula dari sepasang RM 50. tapiiiiii....size aku adalah tiada. sadis sungguh. kalau acu kat badan mmg boleh lepas, tapi bila sarung tang  bahu & lengan...adalah gagal!!!...apa pun tak boleh....jgnlah menganyam mimpi disiang hari...takde makna aku boleh muat...

lepas ushar baju, kami ushar handphone pula. bff merancang nak tukar pakwe dia E71 tu kepada apa aku tatau. kami ni selalu ada kebetulan. model hp sama, sandal sama, baju sama. cuma pilihan utk bff adalah banyak sbb size dia kecik dari aku. mencikkkkk!!!!!!

puas ronda2 dari tingkat bawah sampai atas plaza alam sentral tu, kami pun lapar. pegi beli buah potong pastu kami melepak kat gerai popiah S.S. Ali diluar PAS. aku & bff order laksa utara, hajar order rojak pasemboq & tambahan popiah basah & goreng setiap 1 set. aku suka makan kat situ sebab angin keliling tempat tu kuat macam tepi laut. kedai tu tak payah sediakan kipas pun, sentiasa berangin.

meh layan pic yang tak seberapa sempat ditembak pada hari kejadian.

alololo pemalu tak saya...kehkehkeh!

aku & bff

gadangnye lengan aku...

hajar & bff

laksa kureng, kuah cair meleleh..

popiah adalah sedap

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...