Thursday 7 June 2012

sakit tangan.....

.....Assalamua'laikum....sihat???

aku tak berapa nak sihat tang tangan....kenapa??? iskk bukan pasal menggodek gadget baru..takde maknanya...terkapar2 aje gadget tu atas almari...

igt tak entry aku pasal hand grip? 


dah lama aku biarkan menda alah tu tersimpan dalam laci. sekali pagi semalam sementara tunggu adik aku siap nk pergi kerja, aku pun gunalah hand grip ni. sekali tengah hari dah terasa sikit2 sakitnya, petang jari2 dah rasa bedenyut...

hambik ko...berhenti lagi lama2....bila nak mula balikkan dah azab...malam makin sakit, jari macam dah keras, urat punyalah sakit, melarat sampai seluruh lengan...huwaaaaaa aku nak emak...gigihlah sapu minyak burung unta & makjun utk sakit urat....

dpt tidur dalam sejam dua aje kot...lepas tu sampai subuh tak boleh lelap....menahan sakit sorang2...hukhuk..

pagi ni Alhamdulillah dah lega sikit...terasa lagilah sakit tang urat tu, tapi buat2 takmo layan...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...