Wednesday 13 June 2012

kisah pagi ini 13.06.12.....

.....Assalamua'laikum.....selamat pagi semua...ceria pagi ni???

kisahnya aku bangun awal hari ni..seawal jam 5 pagi...amboiiihhh...mimpi apa sampai bgn awal....sebenarnya kunci jam pukul 5.30 pagi, dgn niat nak bgn joget2 regangkan otot...

bangun tidur terus cari botol air (sentiasa ada disisi aku). lepas tu cari bilik air...heheeheh...lepas tu pergi masak air...lepas tu (berapa byk lepas tu daaaaaa) barulah cari handphone buka youtube...mula2 nak buat 30 days shred jillian michaels...sekali dumb bell pula kat umah mak....iskkk...part melompat2 bintang tu pun aku tak mampu buat..kaki n lutut aku kan problem...

so..tukar lain, aku buat figure robic dance yg pernah aku post video dulu...tapi byk ngelatlah aku ni...penat benti jap...pastu tak buat sampai habis...teruk! teruk! teruk! rehat kejap dalam 5 minit, aku sambung pumping kat dinding...adalah 10x 3 set...maka hari ni, walaupun tak byk, adalah pergerakan sikit2...

selesai wat gerakan gedik2, buka almari cari baju utk di iron. peluh dah kering, terus pergi mandi. sebab awal sgt dah siap, aku pasang hot.fm kat tv...sambil2 duduk tunggu adik aku turun, terlelaplah pulak..adalah dalam 30 minit..melampau sungguh, mujur tak meleleh air liur basi. euuwww!!

on the way ke opis, tapau nasi lemak lauk paru...punohhh!!!!! sia2 lah ko senaman pagi tadi cik oiiii.....

apapun....aku harap semangat rajin aku ni akan terbit setiap hari macam mana tak pernah jemunya matahari menyinar bumi setiap pagi...ewahhhhh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...