Friday 18 May 2012

demam meteor garden & F4...




....korang pernah tonton cerita ni tak? meteor garden (taiwan) yang meletup-letup lebih kurang 10 tahun lepas?
aku masa tgk cerita ni, bukan main jatuh cinta dengan budak-budak (sekarang dah taraf bapak budak) F4 ni. watak depa dlm MG ni, dao ming si, hua zhe lei, ximen & mei zuo..

waaaaaa mcm satu fenomena meteor garden ni. sana sini duk cerita psl mamat kepala nenas (ah si) & the geng anak-anak org kaya yg berlagak tapi hensem tu. 

aku siap ada poster depa lagi. siap ulang tayang byk kali lagi. semalam sembang-sembang dengan lia paal MG, duk teringat-ingat dekat watak-watak F4, terus hari ni aku cari OST depa. macam nak kena ulang tayang balik aje cerita ni, mengimbau kenangan silam you...heheheehe...



kasi ulang tayang sket....hahaha...meroyan pulak tetiba....walaupun jepun & korea ada buat MG versi masing-masing, xdpt menandingi MG taiwan. sygnya, meteor garden 2 tak brp mendapat sambutan sbb ada minah penyibuk tu. ramai hangin dengan pompuan tu. tapi aku tetap suka, lagu2 dlm cerita tu best. pompuan tu aje aku nyampah. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...