Tuesday 29 May 2012

WWW1...siapa yg punya?

.......hari tu aku ada wat entry fasal plat no WWW1 yg termahal tu kan...sebab dok gedik2 busybody nak tau siapa yang bertuah dapat bida no tu. semalam semua org dah tau pun siapakah gerangan yang berjaya itu. JPJ dah buat pendedahan...dan pemenangnya adalah....jeng jeng jeng..

pic google

dan...pelbagailah juga kata2 yg sedap dan tak sedap didengar fasal ni kan. macam yg aku pernah persoalkan, kepuasan atau pembaziran? semua ni adalah hak & kemampuan tiap individu. 


utk manusia tak berduit macam aku ni rasa mcm membazirlah, tapi itu apa akal org yg tak berduit fikir. 

aku pasti sgt mereka yang sanggup keluarkan duit macam kat atas tu, adalah org yang betul2 berkemampuan. 

pastilah juga duit muit diorang tu dah dibahagikan utk keperluan & sedekah jariah dll. 


oh ya, tadi kat face-book aku terjumpa penjelasan ini...



jadi siapalah aku insan kerdil ni nak persoalkan cara mereka ni manage duit diorangkan. duit depa suka hati depalah nak buat apapun. (busybody lah kau ni zie...) hahaha...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...