Tuesday 15 May 2012

hari ibu...

......assalamua'laikum, rasanya blm terlambat utk sy ucapkan selamat hari ibu utk semua ibu2 diseluruh negara...maaflah agak lewat sikit buat wish, sebab lappy dirumah demam :'(

hari sabtu lepas...emak seharian terbaring sbb xbrp sihat....kami adik beradik xde lah merancang nak buat apa2 program utk hari ibu ni. lagipun tak cukup korum (si lia ke serawak) ... lina pula kerja sampai pukul 5...ada tidak kami duduk melepak dpn tv aje...(sungguh tak best!!)

lepas asar emak nampak sihat sikit, dah boleh bangun n lepak2 dgn kami kat ruang tamu. lina balik aje kerja dtg idea nak merayap & makan2...sbb emak pun nampak dah ok sikit, selepas maghrib kami keluar memburu mencari makan...

aku bawa mak & adik2 ke restoran western yg dinamakan BiGFOOD dekat TTDI Shah Alam. Nama aje western, tapi makanan2 tempatan pun ada juga. Mak pesan laksa johor & jus mangga...serius cakap jus mangga dia sangat sedap, pekat, likat, mmg manis mangga asli...

aku pula makan chicken cordon blue & root beer float, anis order messy burger & root beer float juga & lina makan cheesy stix & air yg sama mcm aku & anis...

makanan dia?? sgt memuaskan hati dgn harga yg berpatutan...malangnya..sebab gambar2 yg dipetik dlm henpon cap ayam yg tak cantik kualitinya..dan lappy aku demam, maka tak dapatlah aku nak upload gambar hari kejadian pada entry kali ini. InsyaAllah kalau rajin aku upload gambar dilain hari...hehehe...

sekali lagi, selamat hari ibu kpd semua ibu, semoga hidup ibu2 sekalian (termasuk bondaku yg tersayang) dilimpahi dgn kasih sayang, diberikan dengan kesihatan yg baik, dipanjangkan umur, diberkati Allah didunia & diakhirat. amin. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...