Monday 7 May 2012

aku & buku ~ keINDAHan cinta IMAN - zuraidah othman



..... aku dah berjaya habiskan pembacaan novel pertama yg aku beli kat KLIBF 2012 baru2 ini...
mmg tak sabar nk baca novel sentuhan novelis yg sgt aku suka sejak zaman sekolah lagi...lama betul nak tgu buah tgn baru dr beliau...bila dh dpt ni mmg tak lepas peluang nk baca...

masa tgh baca...aku tersengih sorang2...kejap2 kang tegelak kecil dgn perangai indah & iman ...juga keletah 'anak2' segera mereka...pastu kejap2 pula hati aku membara aje dgn perangai kak long...iskkk kalo aku kat tpt indah, harus lebam2 kak long tu kena belasah agaknya..sbb aku mmg xde tahap kesabaran yg tinggi..lagi2 dgn budak yg kurang ajar dgn org tua...huh!!!

ending dia...?? dah tentulah happy ending...aku bg 5 bintang kat novel lni...aku suka dgn cara kak ZO garap cerita dia..tak buat kite bosan...ada part manis2, kelat2 & masam2 manis mcm asam boi...hehehe apa aku merapu nih?

kpd yg belum dptkan sila lah beli kat kedai buku terdekat, tak rugi membaca...cerita ini adalah cerita ringan & takkan buat korang pecah kepala...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...