Wednesday 9 May 2012

kawan baru....

....ok, aku janji ini last entry utk hari ni..hehe btl2 nmpk aku xde kejekan...aduhai...

sebenarnya aku br perasan...eh! eh! ada kwn barulah...rupa2nya ada juga org sudi jadi follower blog comot ini...selama ni  sangkaku blog apa-apa JER ni xde yg sudi jenguk...sadis sungguhkan...hahahaaha..

terima kasih kpd errr nk panggil apa ye..akak, puan...fatmasha yg sudi menjadi sahabat alam maya & sudi menjadi pembaca tamu (ewah ayat) di blog yg suka merapu & perasan comel selalu ni...terharunya saya..malu pun ada juga..tadi sy buat lintas langsung kat blog akak, cikgu rupa2nya...haaaa lepas ni kenalah saya sediakan bontot utk dirotan kalau tulis salah ejaan & tatabahasa ye cikgu (gurau je ek) heheheehe...

selalu2lah bertandang kerumah comot ini...dan titip2kan lah apa yg patut kat komen tu ye...(hahaha sungguh xmalu nak paksa rela org komen blog sendiri) :-D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...