Tuesday 29 May 2012

yahoo email kena hack....

......Assalamua'laikum, selamat pagi...mood baik hari ni?

mood aku adalah sangat-sakit-hati...huwaaaaaaaaaaaaaa nak nanges tau...akaun email yahoo kena hack. langsung tak boleh nak login. lepas tu dah byk kali duk masukkan security code dekat password helper pun tak boleh duk lah diulang-ulang THE SECURITY CODE YOU ENTERED WASN'T CORRECT. Apa kes pula tak betul, aku dah ikut sebutir-sebutir nombor & huruf yang ko letak tu, tapi kenapa duk salah aje???

minggu lepas jadi benda sama. aku boleh lagi selamatkan akaun tu. dapat reset password. semalam jadi lagi sekali, aku dapat reset password yang Yahoo! hantar kat akaun email lagi satu. masalahnya hari ni jadi lagi..dannnnnnnnnnnnnnn aku tak boleh nak reset, security code pun duk kata salah aje...

adoiiiiii aku ni bukan jutawan, dan aku bukanlah popular pun, siapalah yg gedik sgt nak hack ni??? penting tau akaun email tu...haishhhhh macamanalah aku nak selamatkan & dapatkan balik akaun tu? ada sesapa tau??? bantuan sgt2lah diperlukan.

dah berkurun aku guna mahsuri5678 tu...takde apa yg best pun dalam email aku tu, apa kes pula nak hack segala, tak cukup sekali tapi berkali2...mintalah jgn diganggu gugat hidup aku boleh tak?????!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...